IMPORTANT: El termini d'inscripció de noves candidatures ha finalitzat el dilluns 25 a les 23.59h i ja no s'admeten noves candidatures.

Personal per a atenció al client i soport de vendes

FERMAX València

Inscripcions tancades

Busquem una persona que s'encarregarà principalment de l'atenció al client i gestió administrativa, dant suport al departament comercial i de logística.

La ubicació és a les nostres oficines centrals a València pel que és una atenció directa amb el públic i clients.

Funcions

  • Suport a clients telefònic i per email: assessorament sobre producte, elaboració d' ofertes, informació de preus, disponibilitat i terminis de lliurament. Cotització de plaques especials.
  • Suport al Comercial de les zones assignades en l' atenció de sol.licituds de clients per a la consecució dels objectius.
  • Tramitació de comandes, facturació i gestió de l'enviament així com de l'emissió de la documentació d'exportació (certificat d'origen, legalització de factura, ...) si escau. Sol·licitud de cotització de despeses de transport si escau.
  • Suport al Departament Tècnic en la gestió de les garanties. Tramesa de material de reposició així com reclamació i gestió de les devolucions de material defectuós.
  • Gestió de les devolucions comercials i ràpels de clients i emissió de factura d' abonament en els casos en què es requereixi.
  • Seguiment de la cartera de comandes dels clients assignats segons informació facilitada pel Departament de Planificació i trasllat d' informació als clients en cas d' incidència.
  • Col·laboració amb el Departament de Màrqueting per a l'enviament de material publicitari a clients.
  • Manteniment de l' arxiu segons l' estructura i indicacions vigents.
  • Manteniment de la BBDD clients: gestió d' altes i baixes, actualització de condicions comercials, etc.
  • Seguiment, juntament amb el Departament Financer, de l' estat de cobraments dels clients per a la gestió de les comandes i trameses.


S'ofereix


  • Jornada: COMPLETA.
  • Departament: SUPORT DE VENDES.
  • Lloc VALÈNCIA
  • Horari: Torns per a cobertura de l' horari comercial.


Requisits

  • Cicle Formatiu Grau Superior - Tècnic Superior en Administració i Finances. Formació en FP, Grau Mitjà o Superior ,administració d'empreses, màrqueting, economia, atenció al client,
  • Experiència realitzant les tasques anteriorment descrites, principalment, d' atenció al client, de mínim 3 anys d' experiència.
  • Es valorarà coneixement o experiència relacionada amb el producte encara que no és imprescindible.
  • Busquem una persona resolutiva, ordenada, amb bona imatge i amb un clar enfocament al client.