Busquem una persona que s'encarregarà principalment de l'atenció al client i gestió administrativa, dant suport al departament comercial i de logística.
La ubicació és a les nostres oficines centrals a València pel que és una atenció directa amb el públic i clients.
Funcions
- Suport a clients telefònic i per email: assessorament sobre producte, elaboració d' ofertes, informació de preus, disponibilitat i terminis de lliurament. Cotització de plaques especials.
- Suport al Comercial de les zones assignades en l' atenció de sol.licituds de clients per a la consecució dels objectius.
- Tramitació de comandes, facturació i gestió de l'enviament així com de l'emissió de la documentació d'exportació (certificat d'origen, legalització de factura, ...) si escau. Sol·licitud de cotització de despeses de transport si escau.
- Suport al Departament Tècnic en la gestió de les garanties. Tramesa de material de reposició així com reclamació i gestió de les devolucions de material defectuós.
- Gestió de les devolucions comercials i ràpels de clients i emissió de factura d' abonament en els casos en què es requereixi.
- Seguiment de la cartera de comandes dels clients assignats segons informació facilitada pel Departament de Planificació i trasllat d' informació als clients en cas d' incidència.
- Col·laboració amb el Departament de Màrqueting per a l'enviament de material publicitari a clients.
- Manteniment de l' arxiu segons l' estructura i indicacions vigents.
- Manteniment de la BBDD clients: gestió d' altes i baixes, actualització de condicions comercials, etc.
- Seguiment, juntament amb el Departament Financer, de l' estat de cobraments dels clients per a la gestió de les comandes i trameses.
S'ofereix
- Jornada: COMPLETA.
- Departament: SUPORT DE VENDES.
- Lloc VALÈNCIA
- Horari: Torns per a cobertura de l' horari comercial.
Requisits
- Cicle Formatiu Grau Superior - Tècnic Superior en Administració i Finances. Formació en FP, Grau Mitjà o Superior ,administració d'empreses, màrqueting, economia, atenció al client,
- Experiència realitzant les tasques anteriorment descrites, principalment, d' atenció al client, de mínim 3 anys d' experiència.
- Es valorarà coneixement o experiència relacionada amb el producte encara que no és imprescindible.
- Busquem una persona resolutiva, ordenada, amb bona imatge i amb un clar enfocament al client.