IMPORTANT: El termini d'inscripció de noves candidatures ha finalitzat el dilluns 25 a les 23.59h i ja no s'admeten noves candidatures.

Office Manager (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Randstad Fundación Paterna

Inscripcions tancades

Funcions

  • Tasques d' atenció presencial a les visites.
  • Recollida de paqueteria.
  • Sol·licitud de pressupostos.
  • Arxiu de documents.
  • Gestió d' incidències de manteniment de l' edifici.
  • Tasques administratives de suport (revisió, fitxatge dels empleats, coordinació de PRL, gestió de carsharing...).
  • Control de l' aprovisionament i millores a l' oficina.

S'ofereix

  • Horari: De Dilluns a Dijous de 9:00h a 18:00h / divendres de 9:00h a 17:00h.
  • Salari: 18000 €/ 20000 € Brut Anual.


Requisits

  • Experiència mínima de 2 anys en un lloc similar. 
  • Formació administrativa. 
  • Persona altament proactiva, amb iniciativa, i capacitat d' organització i gestió del temps. 
  • Nivell mitjà d' anglès. 
  • Comptar amb certificat de discapacitat igual o superior al 33%.