Office Manager (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Randstad Fundación Paterna
Inscripcions tancades
Funcions
- Tasques d' atenció presencial a les visites.
- Recollida de paqueteria.
- Sol·licitud de pressupostos.
- Arxiu de documents.
- Gestió d' incidències de manteniment de l' edifici.
- Tasques administratives de suport (revisió, fitxatge dels empleats, coordinació de PRL, gestió de carsharing...).
- Control de l' aprovisionament i millores a l' oficina.
S'ofereix
- Horari: De Dilluns a Dijous de 9:00h a 18:00h / divendres de 9:00h a 17:00h.
- Salari: 18000 €/ 20000 € Brut Anual.
Requisits
- Experiència mínima de 2 anys en un lloc similar.
- Formació administrativa.
- Persona altament proactiva, amb iniciativa, i capacitat d' organització i gestió del temps.
- Nivell mitjà d' anglès.
- Comptar amb certificat de discapacitat igual o superior al 33%.